Питання та відповіді щодо електронного банкінгу для корпоративних клієнтів

  • Не читається ключ, у віконці «Вхід до системи» в полі «Файл з ключами» відображається значення «а:\keys».

    Рішення:
    а) Очистити тимчасові файли Java і браузера.

    Для того, щоб  очистити тимчасові файли браузера, потрібно натиснути «Ctrl+Shift+Del», залишити галочки «Куки», «Кеш» и натиснути:
    - У браузері Mozilla Firefox – кнопку «Видалити зараз»:

    - У браузері Google Chrome - кнопку «Очистити історію»:

    - У браузері Internet Explorer - кнопку «Видалити»:

    Для того, щоб  очистити тимчасові файли Java, необхідно зайти «Пуск»=> «Панель управління»=>«Java» => «Settings»=> «Delete Files»=> «Ок»:

    Рекомендуємо використовувати браузер Internet Explorer 11+,  Mozilla Firefox.

     

    б) Перевірити коректність установки драйвера за допомогою утиліти, якщо  в утиліті в розділі «Виберіть пристрій» стоїть значення «Пристрої не знайдені», необхідно   перевстановити драйвер. Виберіть драйвер залежно від Вашого обладнання.

    Після запуску утиліти у Вас повинен визначитися пристрій в полі «Виберіть пристрій».

     

    в) Подивитися, чи підключена служба «Смарт-картка», можливо в розділі «Панель управління» => «Всі елементи панелі управління» => «Адміністрування». Знайти  «Служби» => «Смарт-картка». Стан служби «Смарт-картка» повинен бути «Працює».

  • Не можу зайти до «Клієнт – Банк». Не завантажується Java.

    Рішення:
    Потрібно перевірити, чи встановлена Java. Для цього необхідно:

    а) Зайти на сайт http://www.java.com и натиснути на посилання:

    Чи встановлено на моєму комп'ютері програмне забезпечення Java?

    Перейшовши за посиланням, натисніть кнопку «Перевірте версію Java»:

     

    б) Залежно від операційної системи можливо подивитися у налаштуваннях комп'ютера:

    Windows 7 і Vista
    1.    Відкрийте меню Пуск.
    2.    Виберіть Панель управління.
    3.    Виберіть Програми.
    4.    Виберіть Програми і компоненти.
    5.    Перевірте, чи присутня Java в списку встановлених програм.


    Windows XP
    1.    Відкрийте меню Пуск.
    2.    Виберіть Панель управління.
    3.    На панелі управління клікніть значок Установка і видалення програм.
    4.    Панель «Установка и видалення програм» відображає список програмного забезпечення, встановленого на Вашому комп'ютері, в том числі будь-які програмні продукти Java.

    Якщо Java не встановлена чи встановлена стара версія, необхідно перевстановити Java Runtime Environment, дистрибутив якого можна знайти на сайті https://ibank.pib.ua в розділі "Дистрибутиви" або на сайті http://www.java.com. Попередню версію Java необхідно видалити через «Пуск» => «Панель управління» => «Програми і компоненти».

  • Проблема із завантаженням Java в Інтернет-браузері. Видаються помилки «Плагіни заблоковані», «Включіть підтримку Java».

    Рішення: Необхідно включити  плагіни в браузерах.

    Mozilla Firefox:

    Щоб включити підтримку плагінів у Інтернет-браузері Mozilla Firefox, необхідно натиснути комбінацію клавіш Ctrl+Shift+A або зайти до меню «Інструменти» => «Додатки». Перевірити, щоб у налаштуваннях плагіна «Java (TM) Platform SE …»  було вибране значення «Завжди включати» або «Включати на запит».

    Internet Explorer:

    1.    На робочому столі клікніть або натисніть значок Internet Explorer у панелі завдань.
    2.    Натисніть кнопку Сервіс, потім натисніть або клікніть Управління надбудовами або Надбудови.
    3.    У списку Показати натисніть або клікніть Усі надбудови.
    4.    Натисніть або клікніть надбудову и виберіть Включити та Закрити.

  • Що робити, якщо при вході до PIB-Online з'явилося повідомлення «Ключ заблокований. Зверніться до банківського адміністратора»?

    Рішення: Необхідно зателефонувати на номер +38 044  287-89-89.

  • Як провести дистанційну пролонгацію ключа?

    Посібник користувача на проведення дистанційної заміни ключа в Комплексі PIB-Online

    Крок 1: Через пункт головного меню Комплексу PIB-Online  «Мої дані» виберіть пункт «Ключі».
    У відкритій формі виберіть активний  ключ ЕЦП и активувати параметр «Дистанційна заміна ключа».

     

    Крок 2: У відкритій формі (АРМ Реєстратор), дотримуючись черговості циклу заміни ключа, необхідно ввести:

    1. Діючий пароль вибраного ключа ЕЦП.

     

    2. Файл сховища нового ключа ЕЦП, якщо  проводиться заміна файлового ключа.

     

    3. Ввести новий пароль ключа ЕЦП с наступним введенням пароля, який підтверджує дію.

     

    4. Повторно ввести раніше встановлений пароль для проведення тестування введених параметрів нового ключа.

     

    Крок 3: При успішному проходженні циклу формування нового ключа ЕЦП і отриманні повідомлення про рядок дії ключа, натиснути кнопку «Вихід».

     

  • При підписанні платіжних доручень, що відносяться до ЗВ, видається помилка «Pay sheet»?

    Рішення: Необхідно оновити список співробітників. Зверніться до відділення, в якому обслуговуєтеся, або зателефонуйте на номер +38 044  287-89-89.

  • Як виконати SMS-підтвердження платежів?

    Інструкція

    Робота з сервісом «SMS-підтвердження» базується на стандартній схемі роботи з платіжними документами, так, при створенні платіжного документа з Вашого боку ставляться електронні підписи уповноважених осіб, вказаних у картці зразків підписів.
    !!! ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ на те, що після того, як будуть накладені всі відповідні електронні підписи, платіжний документ перейде в статус «ВИМАГАЄ ПІДТВЕРДЖЕННЯ», при цьому платіж на оплату до Банку ще не відправлений.

     

    Платіжний документ автоматично відправляється до Банку лише ПІСЛЕ ВВЕДЕННЯ КОДУ ПІДТВЕРДЖЕННЯ, ЯКИЙ БУДЕ ВІДПРАВЛЕНИЙ ВАМ НА ВАШ МОБІЛНИЙ НОМЕР, ВКАЗАНИЙ В ЛИСТІ-ПІДТВЕРДЖЕННІ.
    Цей код підтвердження може вводитися для кількох платежів одночасно (тобто, для Пакета платежів). Для цього Вам необхідно виділити необхідні платежі і, натиснув праву кнопку миші, вибрати системну команду «Затвердити».

     

    У рамках вибраної команди з'явиться системне вікно для введення коду підтвердження.

     

    Для безпосереднього отримання коду підтвердження Вам необхідно натиснути системну кнопку «Отримати одноразовий пароль по SMS». До моменту отримання коду підтвердження це системне вікно закривати не треба.

     

    Після активації системної кнопки «Отримати одноразовий пароль по SMS» на мобільний номер, вказаний в Листі-підтвердженні, буде направлений сам код підтвердження.
    Триманий код підтвердження необхідно ввести в поле «Одноразовий пароль» и натиснути на системну кнопку «Так». Звертаємо Вашу увагу на те, що отриманий код дійсний протягом однієї хвилини. Якщо код не був використаний, його потрібно запросити повторно.

     

    В результаті активації введеного Вами коду, платіжні документи, раніше виділені для підтвердження, переходять до статусу «Доставлений» для подальшої оплати з боку Банку.

  • Не приходить пароль по SMS-підтвердження платежів.

    Рішення: Необхідно зателефонувати до Банку по номеру тел. +38 044 287-89-89 або звернутися до відділення, в якому Ви обслуговуєтеся, для того, щоб визначити правильність введення номера телефону для SMS -підтвердження.

  • Статус Зарплатної відомості «Чекає підписів» довго не змінюється.

    Рішення:   Необхідно підписати  і підтвердити всі платіжні доручення, які прикріплені до відомості.

  • Статус зарплатної відомості «Доставлена» може довго не змінюватися.

    Рішення: Це означає, що платіжні доручення, які прикріплені до відомості, не проплачені, як тільки платежі переходять у статус «Виконаний», відомість змінює статус на «В обробці».

  • Відхилене платіжне доручення з причиною «Невірна дата валютування».

    Рішення: Необхідно перевірити дату валютування в документі. Якщо дата валютування менше поточної дати, то платіжне доручення необхідно переробити і впевнитися, що «Дата валютування» відповідає або більше поточної дати. Поле «Дата валютування» не обов'язкове для заповнення. Увага! Для платежів, які підв'язані до Зарплатного проекту, «Дата валютування» повинна бути така ж сама, як і дата документа.

  • Як налаштувати імпорт-експорт?

    Рішення: Для того, щоб подивитися параметри імпорту і експорту, необхідно зайти в меню «Сервіс» -> «Налаштування» -> «Обмін даними». Більш детально можете ознайомитися, перейшовши за посиланням: формати імпорту-експорту.

  • Як налаштувати друк платіжних доручень зі штампом Банку?

    Рішення: Для того, щоб налаштувати друк платіжних доручень зі штампом Банку, необхідно зайти в меню «Сервіс» -> «Налаштування» -> «Друк» і поставити галочку біля поля «Штамп Банку» и натиснути «Зберегти»:

  • Як прив'язати платіжне доручення до ЗВ, якщо комісія - з рахунку 2600, а основна сума - з рахунку 2604?

    Рішення:
    1) Необхідно спочатку до зарплатної відомості внести один рахунок, наприклад, 2604, і сформувати платежі, в платіжному дорученні на комісію, що сформувалася, в пункті меню «Гривневі документи/Платіжне доручення» змінити рахунок на 2600.
    2) Створити платежі вручну и підв'язати до відомості через кнопки «Зв'язки» -> «Додати».

  • Як у валютному платіжному дорученні ввести дані банку-бенефіціара?

    Рішення: У полі «BIC/Кліринговий код» введіть значення BIC коду та Клірингового коду і натисніть на посилання BIC/Кліринговій код,  дані банку-бенефіціара заповняться автоматично.