Звернення клієнтів

Інформація щодо каналів прийому/обробки звернень від громадян:

1. Дзвінок до Контактного Центру банку за номерами телефонів: 

  • 0 800 21 51 61 - безкоштовно в межах України;
  • 044 279 51 61 - по Україні та з-за кордону, вартість дзвінків відповідно до тарифів вашого оператора зв’язку.

Звернення приймаються у робочі дні, з понеділка по четвер з 9.00 до 18.00 та у п’ятницю з 9.00 до 17:00.

2. Письмове звернення:

  • на поштову адресу банку: вул. Малопідвальна, 8 , м. Київ, Україна, 01001
  • на електрону адресу: bank@pib.ua
  • у відділенні банку.

Розгляд звернень відбувається у строки визначені Законом України «Про звернення громадян».

Інформуємо про можливість подачі звернення до офіційного Інтернет-представництва Національного банку України (Розділ «Звернення громадян»).

Звернення до банку або до Національного банку не позбавляє клієнта права на звернення до суду за захистом своїх прав та інтересів.